fashion moda

Nietypowa sukienka z House + Nike Air Force 1 czyli streetwear w innym wydaniu!

08:10Juliett

Cześć wszystkim!

W tym poście po raz kolejny zobaczycie typową stylizację w stylu streetwear. Również tym razem jak poprzednio zdecydowałam się na kolorystykę zdominowaną przez kolor czarny, który wręcz kocham i w nim czuje się najlepiej. Niestety w tej stylizacji nie zobaczycie nic z moich własnych projektów. Jednak nic straconego ponieważ już niedługo szykuje się coś większego. W dzisiejszej stylizacji do krótkiego czarnego topu założyłam męski kardigan, który idealnie pasuję również do garderoby damskiej. Tak bardzo mi się spodobał, że mam zamiar uszyć coś podobnego w najbliższym czasie. Czarne, znoszone vans'y oraz snapback od Jacob'a Birge'a idealnie dopełniają całą stylizację. Zawsze marzyłam aby mieć w swojej szafie coś od tego projektanta i jakiś czas temu udało mi się to marzenie spełnić. W pierwszej edycji programu Project Runway trzymałam kciuki własnie za niego aby to on wygrał.

Myślę, że miejsce zostało perfekcyjnie dobrane do tej sesji i na pewno nie był to nasz ostatni raz w Małopolskim Ogrodzie Sztuki. W ten piękny dzień wszytko udało się zrealizować szybko i sprawnie. Coraz pewniej czuję się w roli modelki co sprawia, że zdjęcia stają się bardziej profesjonalne. Był nawet czas na to aby przy okazji zrobić perfekcyjne zdjęcia na Instagrama. 

Zapraszam do oglądania i komentowania!







You Might Also Like

0 komentarze